Management assistent gemeente Rotterdam 20 upw
Functie omschrijving Management assistent gemeente Rotterdam 20 upw
Je komt te werken op het secretariaat van de GGD. Een professioneel team dat bestaat uit zeven managementassistenten met elk hun eigen aandachtsgebied, die elkaar bij werkdruk ondersteunen en bij afwezigheid vervangen.
De werkzaamheden op het secretariaat bestaan uit agenda- en mailboxbeheer van teammanagers en teamleiders, plannen en organiseren van interne en externe overleggen en bijeenkomsten, die je, waar nodig, voorbereidt en notuleert. Verzorgen van uitgaande en inkomende correspondentie, waaronder mailingen aan huisartsen of andere zorgprofessionals.
Jouw specifieke aandachtsgebied is het secretarieel ondersteunen van de regiomanager en teamleider van het REC TBC.
Ben jij daarnaast ook op zoek naar mogelijkheden om aansluitende scholing te volgen? Dan ben je hier aan het juiste adres!
Functie eisen Management assistent gemeente Rotterdam 20 upw
Je kunt goed in een multidisciplinair team werken en het dragen van verantwoordelijkheid is voor jou geen enkel probleem. Daarnaast kun je goed overweg met het MS-officepakket en beschikt over onderstaande competenties:
Wat kan je:
- Je hebt minimaal mbo+ werk-en denkniveau;
- Je hebt ongeveer 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie (het gaat hier om een medior-functie);
- Je bent thuis in het digitaal vergaderen met MS Teams;
- Je bent handig met systemen;
- Je werkt zelfstandig zonder samenwerken uit het oog te verliezen;
- Je werkt nauwkeurig.