Vacature
Rotterdam

Communicatie adviseur

Functie omschrijving Communicatie adviseur


Communicatieadviseur Medior

Wat is het doel van de rol?

  • Je bent verantwoordelijk voor het (mede) uitvoeren van het communicatie(jaar)plan voor de afdeling Zakelijk Project.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt binnen Zakelijk Project voor communicatievraagstukken: Je geeft operationeel en tactisch advies over in te zetten communicatiemiddelen en -kanalen, stemt communicatieboodschappen af en begeleidt communicatieprojecten.
  • Je voert jouw advies uit in samenwerking met de senior adviseur corporate communicatie en waar nodig de collega’s van het Expertisecentrum van afdeling corporate communicatie.
  • Je houdt de planning, budget en voortgang van jouw projecten goed in de gaten.
  • Wat zijn de belangrijkste werkzaamheden in deze rol;
  • Communicatieadvies
  • Implementatie communicatie(jaar)plan
  • Communicatieadvies en productie van kleine tot middelgrote communicatieprojecten.
  • Het voeren van de regie op communicatie-uitingen van de afdeling Zakelijk Project; denk daarbij aan (intranet) artikelen, nieuwsbrieven, animaties, presentaties, (online) evenementen en mailings

Coördinatie productiewerkzaamheden

  • Produceert succesvolle communicatiemiddelen voor diverse projecten voor Zakelijk Project
  • Op een juiste manier coördineren van advies en productiewerkzaamheden; in de gaten houden van planning, voortgang en budget afspraken.
  • Stuurt wanneer nodig leveranciers aan door middel van een heldere briefing.
  • Informeren en managen van de verwachtingen van alle betrokkenen, zowel in- als extern.​
  • Helpt collega’s binnen Zakelijk Project op weg en biedt hulp bij het communicatiever maken van afdelingen zelf door oa. inzet van de merkportal en communicatietools.​

Communicatiever maken organisatie

  • Beheert en optimaliseert communicatiemiddelen en processen door het ontwikkelen van nieuwe standaardformats in samenwerking met de afdeling corporate communicatie.

Functie eisen Communicatie adviseur

Wat zijn de belangrijkste profiel vereisten voor deze rol?
  • Is bekend met verschillende on- en offline communicatiemiddelen en weet deze succesvol in te zetten.
  • Is creatief, denkt vooruit en in oplossingen, houdt overzicht en durft beslissingen te nemen.
  • Is handig met verschillende applicaties en CMS, heeft nieuwe systemen snel onder de knie.
  • Ervaren communicatiemedewerker/ medior adviseur met minimaal vijf jaar relevante ervaring, liefst in de energiesector of bij de (semi)overheid.
  • Positieve, daadkrachtige en gemotiveerde persoonlijkheid die actief samenwerkt en tegen wat hectiek kan.
  • Denkt graag mee en is creatief, nieuwsgierig en (positief) kritisch.
  • Is hands-on, stressbestendig en kan goed omgaan met deadlines.
  • Ziet mogelijkheden om verandering en verbetering in inhoud en productie in de praktijk te brengen.
  • Is een aanpakker met een grote mate van verantwoordelijkheid en inlevingsvermogen.

Het aanbod

  • 32 uur per week
  • ZZP en loondienst mogelijk
  • Indien in loondienst: Salaris tot max van ca. € 6800,--, ATV vergoeding en eindejaarsuitkering, reiskosten // thuiswerkvergoeding
  • Hybride werken

De opdrachtgever

Wij werven in opdracht van Stedin.

Welkom bij Delta Recruitment!

Bij ons staan educatie en de ontwikkeling van jou als kandidaat hoog in het vaandel. Wij willen je graag opleidingsmogelijkheden bieden zodat jij jezelf verder kan ontwikkelen en je werk met nóg meer passie kan uitvoeren. Samen kijken wij naar dé opleiding die bij jou past. Omdat wij graag willen investeren in jou als kandidaat, nemen wij de kosten geheel op rekening.

Locatie

Rotterdam

Publicatiedatum

26.03.2025

Contactpersoon

Den Harder

Deel deze vacature
Meer details
Match criteria
Medewerkers
Jeroen Den Harder
Mobiel: (06) 1841 8298
Delta Recruitment
Onze klanten
Delta Recruitment gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.