Rijswijk
Administratief medewerker inkoop
Functie omschrijving Administratief medewerker inkoop
Als medewerker Operationele inkoop ben je service en klantgericht en ondersteun je de collega inkopers (aanbesteders en de centrale contractmanagers) in de dienstverlening aan de betreffende onderdelen (de interne klant) op tactisch en operationeel niveau.
Medewerkers Operationele inkoop richten zich op uitvoering en naleving van de overeengekomen contracten door beheer van masterdata en bestelprocessen.
De medewerkers Operationele inkoop ondersteunen en begeleiden de gebruikers met het;
- Voeren van een contractadministratie, onder andere invoeren contracten in systemen;
- Geven van administratieve en operationele ondersteuning bij inkoop vraagstukken (1ste lijns HD);
- Invoeren bestelopdrachten en bewaken van het operationele inkoopproces;
- Informeren van de gebruikers omtrent de levering van producten en/ of diensten;
- Onderhouden van relaties met leveranciers en organisatie tijdens de dagelijkse werkzaamheden en oplossen eventuele problemen en gebruikersklachten;
- Meewerken aan verdere professionalisering van de inkoopafdeling.
Ben jij daarnaast ook op zoek naar mogelijkheden om aansluitende scholing te volgen? Dan ben je hier aan het juiste adres!
Functie eisen Administratief medewerker inkoop
Het aanbod
Het is een functie voor 32-37,5 uur per week. Starten zsm. In eerste instantie voor 9 maanden, dit kan verlengd worden.
De opdrachtgever
Onze opdrachtgever is het CBR in Rijswijk.
Welkom bij Delta Recruitment!
Bij ons staan educatie en de ontwikkeling van jou als kandidaat hoog in het vaandel. Wij willen je graag opleidingsmogelijkheden bieden zodat jij jezelf verder kan ontwikkelen en je werk met nóg meer passie kan uitvoeren. Samen kijken wij naar dé opleiding die bij jou past. Omdat wij graag willen investeren in jou als kandidaat, nemen wij de kosten geheel op rekening.
Locatie
Rijswijk
Publicatiedatum
18.04.2025
Contactpersoon
Ester Visser
Deel deze vacature
Meer details
Match criteria
Medewerkers